marți, 26 ianuarie 2010

.....mindful moments for stressful days...



Revin cu gandurile la prima mea postare , facuta inainte de bac cand ziceam ca exams mess up my mind so bad .....e aiurea prea multa oboseala dar tot nu mi-e dor de liceu...altzii sunt nostalgici...eu nu...vreau sa vina si sa treaca cat mai repede cat inchid ochii si strang din pumni si din dintzi 2 minute....si apoi gata sa simt din nou ca timpul este din nou a meu si sa stau fiecare secunda sa fac tampenii. Si asa ca inainte de un examen "frumos" ca cel de astazi nimic nu poate fii mai potrivita decat o excursie la munte....frig....zapada si cel mai important liniste.Dar azi mai prin ger , mai prin zapada ne-am adunat toti de prin case sa dam examenul .Toate trec...important e ca raman cu clipele pline de emotzii cand am stat cu sufletul la gura .Oricum dupa 2 zile de relaxare si o zi si o noapte de invatzat stau si cand melodia mea de happy moments...makes my heart dance.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu