duminică, 7 martie 2010

babbling :D :D


       Ultima mea postare a fost looong time ago pt ca i'm so caught up with school si there's nothing much to say ...aseara am fost la mishuuuu si am ras :)) de anumite personaje din frumoasa noastra viatza cotidiana , si am stat si ne-au tremurat chilotzii la ce ne asteapta semenstrul asta , dar ne-am consolat cu gandul ca sunt altii mai prosti :))) ( si da aici am ras cu subînţeles...se simt multi =)) ) ...e fain ca mai existe persoane care sunt cu capul pe umeri si I'm glad that she's my friend. In rest discutzii about girl stuff si ne uitam cum ninge afara . Cum ar spune mish "vreme beshita" :))) da mie imi place si Aaaaa azi e baba mea nici nu m-am uitat cum e afara.Anyway maine din nou scoala so you know ... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu