vineri, 12 martie 2010

crazy!!!!!!


      Inca o saptamana s-a dus...si azi mi-am dat trezirea cu un seminar fresh de mate...cu oleac de ninsoare pe drum am ajuns la faculta unde mi-am clatit ochii in abundentza de ecuatzii si sisteme si m-am inviorat privind impreuna cu alex la multimea de borcane ce le tin fetele din camin pe geam , ca la mama lor acasa :))) si alex isi satisfacea dorinta nebuna de a ghici ce e in ele citez "uite in ala are crastavetzi si crek in ala varza" si a incununat totul , asa cum si obisnuieste cu un " uite wai aia are lumina aprinsa ; inchide fa lumina ca ii ziua , ci consumi curent? " .Apoi a urmat seminarul de economie in care am fost stresata de celalalt alex si l-am privit pe giri cum mulgea vaca pe iPhone (nu stiu daca sa zic si aici ca la mama lui acasa) ...omg sunteti cu capul toti...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu